Et digt fra en kær ven...

En langstilket rose fra venskabets have
får du af mig som en torsdagsgave.
Den er til for at pynte så flot,
fordi jeg vil, du skal have det godt.

søndag den 11. maj 2008

Afslapning af 1. grad


Vi måtte simpelthen en tur til vandet, så vi kørte til Udbyhøj og gik tur og iihhhh hvor mine tøser nød det. De var begge meget våde da vi kørte hjem.
Ellers er dagen gået med at Henriette har farvet mit hår, så nu føler jeg mig en smule pænere, vi har set lidt tegnefilm og strikket. Henriette har leget med sine elskede heste, kaniner og andre dyr og har invaderet det halve af stuen og bygget stalde, saddelrum og indhegninger. Hun klipper, klistre og opfinder så det er en hel lyst at se derpå.
Her til aften inviterede naboen på aftensmad og så inviterede vi på kaffe så vi kunne se Anne Phil. Det er jo ganske vigtigt at vi følger med i hvad der sker, der for det er samtale emne i skolen og man skal jo helst kunne snakke med.

1 kommentar:

damsgaarden sagde ...

Det er ikke et dårligt sted at køre hen, var der selv lige i aftes. Det er dejligt med fjorden så tæt på.