Et digt fra en kær ven...

En langstilket rose fra venskabets have
får du af mig som en torsdagsgave.
Den er til for at pynte så flot,
fordi jeg vil, du skal have det godt.

torsdag den 15. maj 2008

Lidt selv ros

Efter lang tids funderen og snakken, er 2 af mine ideer kommet frem i lyset:



Først har jeg lavet halsbånd til Ronja. Jeg har været hos Bo i Læderiet og snakke igennem hvad min ide var og vi fandt ud af, ved fælles brainstorm og megen grin, at hvis jeg tog det tyndeste kernelæder og skar 2 stykker ud, farvede det og derefter broderede navn på, på maskinen ovre på arbejde, limede stykkerne sammen med kontaktlim, lavede huller og syede hele vejen rundt, så måtte det blive fint. Det har jeg gjort og du kan jo selv vurderer resultatet. Jeg syntes det er blevet fint. Træ terningen som er med på billedet, er en gave fra Henriette. Hun har selv lavet den og jeg er meget glad for den.
Det andet jeg har lavet, er det første af seks læderbetræk med broderet Corvette logo til barstolene ude i baren, i værkstedet. Baren tilhører ham vi lejer lejligheden af. Han har en Corvette og der kommer en del Corvettefolk på besøg og så sidder de i baren og snakker. Så er det jo jeg mener at der skal være logo på stolene og jeg må sige at jeg er godt tilfreds med resultatet. Nu skal jeg jo så bare lige have lavet de sidste fem.

Ingen kommentarer: