Et digt fra en kær ven...

En langstilket rose fra venskabets have
får du af mig som en torsdagsgave.
Den er til for at pynte så flot,
fordi jeg vil, du skal have det godt.

tirsdag den 23. marts 2010

Lidt broderi

Ja det er jo ikke meget der er kommet herfra i laaaang tid, humøret har været i kælderen og så syntes jeg ikke der er noget at fortælle, men nu går det bedre, foråret er på vej og jeg har fået mig en dejlig kæreste så nu ser alt meget lysere ud. Jeg har da lavet noget, for jeg nørkler altid, også når humøret står på nul. Blandt andet har jeg lavet denne pose, til min datters spisegrej. Det er stof fra IKEA, det har den helt rigtige fdf farve :o) og så har jeg været en tur på min gamle arbjedsplads og lånt broderimaskinen og broderet logo og navn.

2 kommentarer:

damsgaarden sagde ...

Hej Jeanette, du er en dygtig kvinde ;-)

Jeanette sagde ...

Mange tak :o)