Et digt fra en kær ven...

En langstilket rose fra venskabets have
får du af mig som en torsdagsgave.
Den er til for at pynte så flot,
fordi jeg vil, du skal have det godt.

torsdag den 29. maj 2008

Udsigt fra min gadedør......



Man må da sige at det er et smukt syn, og tro mig også en dejlig lyd, når de lægger fra land. Jeg er så heldig at der tit holder sådanne skønheder lige uden for min dør, fordi vi, som jeg før har været inde på, deler hus og gårdsplads med en som ikke kun ejer en Corvette men også importerer dem fra USA og så kommer de her på hans værksted og bliver gjort klar til salg og så kan jeg jo nyde synet og lyden af dem..............

2 kommentarer:

Irene sagde ...

Ja - man ku`jo godt ønske sig en tur i sådan èn :-)

Jeanette sagde ...

Jeg må indrømme at jeg endnu ikke har været så heldig at få en tur, men jeg er blevet lovet en, så vi får se hvornår det så bliver :-)