Et digt fra en kær ven...

En langstilket rose fra venskabets have
får du af mig som en torsdagsgave.
Den er til for at pynte så flot,
fordi jeg vil, du skal have det godt.

torsdag den 29. maj 2008

Sukkertrøjen...........

Jeg er igang med at strikke sukkertrøjen, faktisk har jeg været igang med den i over et år............ Startede på den, men kom til at lægge den fra mig, da jeg lige skulle lave et eller andet spændende og så var der lige noget andet der skulle prøves og så noget andet osv. Nå, men nu er jeg altså igang med den igen, og der er ikke så langt igen, så jeg glæder mig til den er færdig, for så kan jeg jo begynde på noget nyt og spændende. Problemet er jo bare altid, at der er så mange ting jeg har lyst til at kaste mig ud i, det vrimler jo med skønne kreationer, rundt omkring, på nettet ikke mindst, som man får inspiration af. Nå vi får se om det bliver et sjal, en bluse eller et par sokker der løber af med sejren, eller måske noget helt andet.........

2 kommentarer:

Irene sagde ...

Ja - det er simpelthen så inspirerende at besøge andre blogge. Jeg har snart en liste så lang over strikkeprojekter, der må prøves.Ærgerligt at døgnet ikke har flere timer:-)

Jeanette sagde ...

Ja det har du fuldstændig ret i :-))