Et digt fra en kær ven...

En langstilket rose fra venskabets have
får du af mig som en torsdagsgave.
Den er til for at pynte så flot,
fordi jeg vil, du skal have det godt.

lørdag den 7. juni 2008

Hundehvalpesyge........

Var et sted henne for at læsse Henriette og en veninde af, og der havde de bare disse skønne hvalpe......... Jeg bliver ikke skrug når jeg ser babyer, men når jeg ser hundhvalpe bliver jeg aldeles rundtosset...åååh det bette skidt hvor er de skønne......"vil i ikke have en med hjem - i skal ikke give noget for den og vi skal nok passe den hvis i skal på ferie" det er sgu ikke nemt at sige nej tak.......men man skal jo være fornuftig, selv om det kunne nu være sjovt og Ronja kunne jo også godt bruge en legekammerat og og og nej nej nej................

Ingen kommentarer: