Et digt fra en kær ven...

En langstilket rose fra venskabets have
får du af mig som en torsdagsgave.
Den er til for at pynte så flot,
fordi jeg vil, du skal have det godt.

fredag den 6. juni 2008

Så kom mors vogn endelig...........

Martin fra TOYOTA i Randers ringede til mig tirsdag og sagde at jeg godt måtte hente min bil for den var klar........iiiihhh altså.........så måtte jeg jo finde ud af hvordan jeg kunne komme derned, og det blev jo som så tit, vores rare udlejer der fik tjansen. Så onsdag blev vidunderet hentet, og som den skarptseende kan se, er vi flyttet ind med rød/sort tyl i antennen (så er den nemmere at finde når den holder på en stor p plads) duftedims i bagspejlet, sort/rød ratbetræk og alt vores andet habbengut som ikke kan undværes, når de danske landeveje skal udforskes. Og på mandag kommer der solfilm i, så den bliver sååå sej!! En rigtig dejlig lille bil...og så fin den er!!!

4 kommentarer:

damsgaarden sagde ...

Tillykke med din fine bil.

Jeanette sagde ...

Tak skal du have :-))

Jane sagde ...

Lækker dyt, du har fået.
Fantastiske Toyota;-)

Jeanette sagde ...

Tak skal du have :-) Ja os med Toyota ;-)))