Et digt fra en kær ven...

En langstilket rose fra venskabets have
får du af mig som en torsdagsgave.
Den er til for at pynte så flot,
fordi jeg vil, du skal have det godt.

torsdag den 12. februar 2009

Strik og kager uhmmmmm





Muffedisser der passer til Reebok støvlerne, det er bare dejligt..........................











Er igang med en strikket baret der var mønster til i Hendes Verden i forrige uge. Jeg laver den i
Kauni, det var det jeg lige havde på lager og jeg
tror den bliver god, så må vi jo se om det er teenageren eller moderen der skal bruge den eller måske det bliver en gave....










Det er ik' så ringe at arbejde i et firma der har en direkte kanal til Bæchs konditori. Tænk sig de skulle bare have været i containeren......pyyyyyyyyyyyyhhhhhhhhhh skam sig ;o)

Ps. der var oprindelig 3 kasser, så vi har fået vores kagebehov dækket for et par dage ;o))







1 kommentar:

Tina sagde ...

Uhmmmm kageeeeee :):)
Bliver altså ved at være lidt misundelig på dit blognavn ;) Fedt navn!
Tænker du sad og svælgede i Le Mans også ;)