Et digt fra en kær ven...

En langstilket rose fra venskabets have
får du af mig som en torsdagsgave.
Den er til for at pynte så flot,
fordi jeg vil, du skal have det godt.

tirsdag den 29. december 2009

JUL

Vi fejrede juleaften hos min nevø og hans familie i Lemvig. Det var rigtig hyggeligt vi var 4 voksne, 2 teenagere, 4 hunde og 2 katte. Vi fik dejlig mad og jeg vandt mandelgaven ;-) Dagen efter skulle vi egentlig have været til julefrokost hos min tidligere svigerinde, men jeg syntes ikke vejret så ud til at være for godt, så vi valgte at køre fra Lemvig ved middagstid. Det viste sig at være en rigtig god beslutning, da det var noget rigtig trals fører. Det var lige som at køre i sæbe så jeg skulle være på dupperne hele tiden. Men hjem kom vi og i hel stand. Det tog en time mere end det plejer, men hellere det end at ende i grøften.



Der er meget langt fra Lemvig og hjem til Havndal, når det er sådan et fører, men med musik og godt humør går tiden jo alligevel.



Har du nu helt styr på det mor?


Uha jeg tror lige jeg gemmer mig lidt her!!!

1 kommentar:

damsgaarden sagde ...

Ja det er med at holde tungen lige i munden i disse dage, men hellere bruge den tid det tager og komme helskindet hjem. Dejlige billeder af Ronja :-)